Joga dla początkujących Poznań wg metody BKS Iyengara

Sprzęt do jogi

Osobom początkującym oferujemy zajęcia prowadzone metodą BKS Iyengara, jednego z najbardziej znaczących mistrzów jogi XX w. 


Metoda ta jest bezpieczna i dostępna dla każdego. Cechuje ją precyzja i uważność. W Studio Sananda uczymy jak praktykować asany (pozycje jogi) w skupieniu, jak harmonijnie angażować wszystkie partie ciała, budować stabilność na poziomie fizycznym i przestrzeń w ciele, by oddech mógł płynąć lekko i swobodnie.

Wykorzystujemy pomoce, takie jak paski, klocki, koce, wałki itp., które wspomagają rozumienie i prawidłowe wykonie pozycji oraz pozwalają dostosować praktykę do możliwości ćwiczącego. 

Joga dla początkujących w Studio Sananda Szkoła Yogi

307641073_5435654599888221_2746847936199351685_n_Easy-Resize_edited.jpg

Kurs wstępny
Najbardziej podstawową formą zajęć jogi dla początkujących jest kurs wstępny. To 12 metodycznie zbudowanych sesji, które pozwalają wstępnie opanować kształt asan i zrozumieć podstawowe akcje w pozycjach. Szczególnie polecany osobom, które nigdy nie miały kontaktu z jogą.

Grupy początkujące

Osoby z niewielkim doświadczeniem w jodze, osoby po kursie wstępnym oraz uczniów nieregularnych zapraszamy na grupy początkujące.

Nauczyciele

Jesteśmy dyplomowanymi nauczycielami, z kilku lub kilkunastoletnim doświadczeniem w nauczaniu jogi, rozwijającymi się poprzez praktykę własną oraz udział w warsztatach i konwencjach jogi. Joga jest ważną częścią naszego życia, którą chętnie dzielimy się z naszymi uczniami.

Przestrzeń

W Studio Sananda posiadamy przestronną salę, dysponujemy pomocami do jogi takimi jak: koce, wałki, paski, klocki, maty, krzesła, liny. Część recepcyjna ze świeżo parzoną herbatą sprzyja pogawędkom przed lub po zajęciach.

Dlaczego warto wziąć udział w zajęciach jogi dla początkujących?

IMG_7116_edited_edited.jpg

Każdy może cieszyć się jogą. Każdy, bez względu na wiek i kondycję fizyczną, może poczuć jej korzystny, często zbawienny wpływ na ciało i na ducha.

Regularna praktyka jogi:

  • zwiększa poziom sprawności i świadomości ciała

  • wzmacnia siłę mięśni i uelastycznia ciało

  • koryguje postawę

  • uwalnia od napięć mięśniowych spowodowanych stresem;

  • przynosi ulgę plecom, barkom i kręgosłupowi;

  • tworzy przestrzeń w ciele, która pozwala odprężyć się sercu i narządom wewnętrznym ;

  • reguluje i pogłębia oddech

  • odpręża i koi system nerwowy

  • wycisza myśli i emocje

  • uczy dystansu do rzeczywistości;

  • uczy akceptacji siebie

  • inspiruje pozytywne nastawienie do życia
     

Joga oferuje szeroki zakres narzędzi, by cieszyć się pogodą ducha.

Jak zacząć praktykę w Studio Sananda?

309600796_773448807090848_6162364341671268724_n_Easy-Resize_edited.jpg

 Do zajęć grup początkujących można dołączyć w dowolnym momencie bez zapisów.

Zapisy obowiązują jedynie na kurs wstępny, który odbywa się cyklicznie. Jeśli są wolne miejsca, można także dołączyć do pojedynczych zajęć kursu.

Recepcja czynna jest 15 minut przed zajęciami.

Osobę prowadzącą należy poinformować o ewentualnych problemach zdrowotnych

Ćwiczymy w wygodnym stroju, boso, z w miarę pustym żołądkiem. Na czas relaksu warto posiadać bluzę i skarpety. Wszystkie pomoce do jogi, w tym maty, znajdują się w studio.

Prosimy o zapoznanie się z Regulaminem szkoły. Opłacenie zajęć jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu.