Agnieszka Wojtkowiak

 

dyplomowana nauczycielka jogi metodą IYENGARA® w stopniu Intermediate Junior III/level 3

O SOBIE:
Ukończyłam trzyletni kurs nauczycielski prowadzony przez Konrada Kocota, (egzamin  Introductory II), a następnie trzy roczne kursy przygotowujące do egzaminów na stopnie Intermediate Junior I, Junior II oraz Junior III. W 2018 i 2020 r. odbyłam dwa miesięczne staże w Ramamani Iyengar Memorial Yoga Institute w Punie w Indiach. Od lat regularnie uczestniczę w konwencjach i warsztatach jogi prowadzonych polskich i zagranicznych nauczycieli. Posiadam Certyfikat jogi metodą BKS Iyengara. Zajęcia jogi prowadzę od 2010 roku. Jestem członkiem SJIP. Regularnie praktykuję i medytuję.
Jestem radosną i pełną energii osobą. Cenię w życiu autentyczność i pasje, które sprawiają, że życie staje się ekscytujące. Interesuje mnie rozwój duchowy, odważne podążanie za głosem serca. Cenię spokój i harmonię. Uwielbiam wolno płynący czas na łonie natury, papierowe książki, głębokie pogawędki, jazdę konną oraz hawajski masaż Lomi Lomi Nui, który i w doświadczaniu i i w praktykowaniu pięknie uzupełnia jogę.

Monika Salitra

dyplomowana nauczycielka jogi metodą IYENGARA® w stopniu Intermediate Junior I  /level 2

O SOBIE: 
Jestem nauczycielką jogi i fizjoterapeutką po 5-letnich studiach magisterskich na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu, obecnie studentką w Akademii Osteopatii.
Fascynuje mnie wpływ jogi na ciało i umysł człowieka oraz jej holistyczne podejście do zdrowia.
Na co dzień prowadzę zajęcia oraz pracuję indywidualnie z pacjentami, motywuję ich do zmiany stylu życia i uczę radzenia sobie z negatywnymi skutkami stresu wykorzystując techniki jogi Iyengara.
Zainteresowana jestem również medycyną niekonwencjonalną, szczególnie medycyną chińską i Ajurwedą.
Obecnie prezes Stowarzyszenia Jogi Iyengara   w Polsce.

Sylwia Bajerlein

Instruktorka Vinyasa jogi  (kurs nauczycielski RYT200)  

 O SOBIE:
jako miłośniczka dynamizmu i sportów wytrzymałościowych, gdzie zdrowie schodzi na drugi plan, na jogę trafiłam z poważną kontuzją stawu kolanowego w 2010 roku. To ona nauczyła mnie tego, że między bodźcowaniem ciała do lepszych efektów a odpuszczaniem trzeba łapać balans, który każdego dnia jest w innym miejscu.
Po wielu latach ćwiczeń metodą Iyeangara i poznawaniu innychnurtów jogi postanowiłam połączyć to, co w jodze cudowne (ruch) z tym, co moje ciało wciąż dobrze pamięta (dynamizm).
 
W swoich zajęciach bardzo duży nacisk kładę na oddech i płynne poruszanie się pomiędzy asanami.
 Uczestniczyłam w licznych warsztatach prowadzonych metodą Iyengara – m. in. z Nataszą Moszkowicz, Ewą Wardzała, Konradem Kocotem oraz warsztatach z anatomii i fizjoterapii z Mateuszem Stańczakiem

Patrycja Miładowska

 

Nauczycielka jogi metodą IYENGARA w trakcie szkolenia

O SOBIE:
Jogę odkryłam dla siebie 17 lat temu. Najpierw ucząc się z małej książki autorstwa Lecha Kulmatyckiego i wykonując asany samodzielnie w domu. Potem przyszedł czas na praktykę u doświadczonych nauczycieli. Aktualnie jestem w trakcie kursu nauczycielskiego wg metody BKS Iyengara u Konrada Kocota i Kasi Złotkowskiej.
Joga pozwala mi świadomie, z wrażliwością pracować z ciałem, oddechem i umysłem.
To w jodze odnajduję równowagę, spokój, przestrzeń i siłę.

Natalia Mińska

 

Nauczycielka jogi w trakcie szkolenia - level 1 

O SOBIE:
praktykuję jogę od 11 lat, obecnie jestem na kursie przygotowującym do egzaminu.
Moją pasją i pracą jest praca z kobietami w okresie okołoporodowym, jako doula towarzyszę w porodach i przygotowuję ciało i umysł do tego wydarzenia.
Joga to moja miłość od pierwszej praktyki. Zachwycił mnie sposób pracy z ciałem, delikatność, szacunek, a przede wszystkim odczuwalne efekty w sferze ciała fizycznego i psychicznego.
Uwielbiam podróżować i spędzać czas z dziećmi. Jestem osobą otwartą, wesołą, pełną energii.

Pola Kowalczyk

 

Nauczycielka jogi dla dzieci 

O SOBIE:
ścieżką jogi podążam już blisko 9 lat; na co dzień pracuję z dziećmi, ucząc je szacunku do natury  oraz budując w nich świadomość ciała i wewnętrznej siły.
Joga jest dla mnie przebywaniem w stanie równowagi, kiedy serce rytmicznie bije a oddech unosi brzuch i klatkę piersiową, jest również świadomym odczuwaniem – fizycznym, jak i mentalnym, czuciem się dobrze we własnym ciele.
W swojej praktyce oraz w ogóle w życiu wykorzystuję dźwięki płynące z instrumentów o właściwościach terapeutycznych. Na zajęciach jogi dla dzieci wykorzystuję najróżniejsze kreatywne formy ekspresji dopasowane do i wieku i możliwości.
http://polasanka.pl

Ada Prętka

 

Nauczycielka jogi metodą IYENGARA®  (Introductory II  /level  1)

 O SOBIE: 

Ewa Degórska

 

Dyplomowana nauczycielka jogi metodą IYENGARA® w stopniu Introductory II  /level 1

 O SOBIE:

Studio Sananda Szkoła Yogi

Agnieszka Wojtkowiak

ul. Langiewicza 2/5

61-502 Poznań

Kontakt

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon